Пән: Қазақстан тарихы
Сынып: 9 «А» Пән мұғалімі Сабанбаева Ж.М.
Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жж.)
Сабақ тақырыбы& Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені.
Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақстан ядролық сынақтар алаңына айналды?
Оқу мақсаттары: 9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау.
Сабақ мақсаттары: 9.3.2.1 ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау.
XX ғ. ІІ ж. әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдап, дүниежүзі тарихы контекстінде қарастыру.\
Бағалау критерийлері: Білу:
Экологиялық проблемаларды біледі.
Талдау:
Кеңес Одағының әскери-өнеркәсіптік кешенінің ірі ошағына айналуының Қазақстан үшін пайдасы мен зиянын анықтайды.
Бағалау:
«Тәуелсіз Қазақстанның ядролық қарудан бас тартуы дұрыс шешім болды/ болған жоқ» тақырыбында өз пікірлерін білдіріп, қорытынды жасайды.
Тілдік мақсаттар: Тілдік құзыреттіліктерді дамыту:
Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс.
Жазылым: сұрақтарға жазба жұмысты орындау.
Айтылым: барлық сыныппен ұжымдық талқылау, сұрақтарға жауап беру, сонымен қатар жұпта жұмыс жасау кезінде.
Тыңдалым: топпен,жұппен жұмыстарда бірін-бірі толықтырып,талдау.
Пәнге тән лексика мен терминология: Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды /
айтарлықтай, өйткені…, дегенмен….
Бұл деректің маңыздылығы… деректі талдау барысында (айтылым, оқылым).
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымша, «Тәуелсіз Қазақстанның ядролық қарудан бас тартуы дұрыс шешім/ дұрыс шешім емес»……
Ядролық қарудан бас тарту дұрыс шешім болды, өйткені ….
Ядролық қарудан бас тарту дұрыс шешім емес, өйткені….
Құндылықтарды дарыту: Сабақ мазмұны арқылы құрмет пен қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу.
IT-дағдыларды қалыптастыру: Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады.
Пәнаралық байланыстар: Экономика, қазақ тілі
Бастапқы білім: Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде қаншалықты ескерілгендігін біледі. Семей полигонының зардаптарына талдау жасайды.
Сабақ барысы
Жоспарланған іс-әрекет (мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті): М Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Үй тапсырмасына сұрақтар : ауызша орындалады
Тоталитарлық жүйе дегеніміз не?
АЛЖИР
Қандай лагерьлер жүйесін білеміз?
Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды?
Ұлы Отан соғысының батырларын атаңдар?
Депортация деген не?
Жаңа сабақ Алдымен видео қосамын. Қазақстан территориясындағы экологиялық проблемаларды сипаттайтын видеоролик көрсету.
Берілген үзіндіден тақырыпқа шығу.
(М) Сабақ мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру. (Сабақ тақырыбы және мақсаты 7 минут).
Сабақтың ортасы ( 10 минут): Б (Ж) Мәтінмен жұмыс
Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуы, әскери-өндірістік кешеннің қалыптасуы тақырыбына байланысты мәлімет таратылады.
I-Тапсырма : Алдымен оқулықтан жаңа сөздерді жаздырамын,талдатамын.
- Қазақстан территориясында қандай өнеркәсіп орындары салынды? Бағыты?
- Қазақстандағы ядролық полигондар? Кем дегенде 3 мәлімет келтір. /Картамен жұмыс/
- Қандай экологиялық проблемалар туындады? (Семей полигоны, Арал экологиялық проблемасы)
ҚБ Индекс карточкларын толтырады
(Т) II-Тапсырма
«Тәуелсіз Қазақстанның ядролық қарудан бас тартуы дұрыс шешім болды, өйткені…….. Әр топқа дайындалуға қажетті мәтіндер, беріледі.
Дескриптор:
- 2-ден кем емес нақты дәйек келтіреді.
Жинақы қорытынды жасайды. Көршілеріне стикер толтырып апарады.
Б. КаҺоот (сабақтың соңы)
«Попс формуласы»……………………………
- « Менің ойымша,сабақ………
- «Себебі, сабақта ……………
- «Маған сабақта ұнағаны,………
- Қорыта айтқанда…………………
Үйге тапсырма: 2 –ші тақырып бойынша Қоғамдық саяси өмірдің ерекшеліктерін талдаймыз, Әскери-өнеркәсіп кешендерін 20 беттегі кестеге толтырамыз.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.
|
Талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету.
Талқылауды бақылауда оқушылардың жалпы мәселерді түсіну деңгейін бағалау Оқушылар критерийлер негізінде өзін-өзі бағалайды. Сонымен қатар мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|